Zie je door de bomen het bos niet meer?
Dan is het tijd voor versterking.
Je hebt een virtual assistant nodig!
Here I am !
Klaar voor die volgende stap ?
Je bent gaan ondernemen omdat je goed bent in jouw specialisatie. Je bent vanuit passie vol energie aan de slag gegaan. Een eigen onderneming is leuk, maar kost ook de nodige tijd en energie. Voordat je het weet ben je meer bezig met de randzaken dan met datgene waarom jij bent gaan ondernemen. Ik kan me voorstellen dat randzaken als bijvoorbeeld e-mails beantwoorden, het bijhouden van je social media of website, afspraken maken, zorgen dat je klanten de juiste informatie ontvangen etc. niet je voorkeur hebben om daar veel aandacht aan te besteden. Het zijn zaken waar jouw ♥ niet sneller van gaat kloppen, maar wél die van mij. Het is mijn passie om ervoor te zorgen dat achter de schermen alles op rolletjes loopt.
Doordat ik plezier heb in wat ik doe, ben ik oprecht bij jouw bedrijf betrokken en ontstaan er blijvende verbindingen. Plezier trekt aan, verbindt, geeft energie en betekenis aan wat we doen, met – en voor – elkaar.
Ik ondersteun, schep orde in de chaos, denk met je mee, zet je aan het denken en zorg dat je in beweging komt. Ik kan je op deze manier ontzorgen. Waar JIJ niet (meer) aan toekomt, daar creëer ik ruimte voor!
Gun het jezelf om niet alles alleen te doen. In onderstaand overzicht vind je werkzaamheden welke je met een gerust hart aan mij kunt overlaten. Aarzel niet langer en laat mij je ondersteunen.
Wanneer je worstelt met tijdgebrek voor dit soort zaken en je geen stap verder komt met je bedrijf omdat de bedrijfsvoering zoveel van je vraagt, schakel mij dan in.

Ik kan jou ondersteunen vanaf elke locatie, wanneer jij mij nodig hebt.
Lekker flexibel dus!
Om je een indruk te geven van de mogelijkheden
vindt je hieronder een overzicht.
Staat je wens er niet bij? Dat kan!
We kunnen samen onderzoeken wat ik wél voor je kan betekenen.
Secretariële ondersteuning
- E-mail beheer
- Agendabeheer
- Reageren op informatieverzoeken
- Uitwerken van presentaties, rapporten en brieven enz,
- Vormgeven documenten (Word / PDF documenten)
- Opstellen van handboeken
- Organiseren van vergaderingen
- Notuleren
- Klankbord zijn voor ondernemer
HR werkzaamheden
- opstellen arbeidsovereenkomsten
- verwerken van beoordelingsformulieren
- bijhouden van sollicitatieprocedures
- formuleren van functieomschrijvingen
- schrijven van vacatureteksten
- bijhouden personeelsdossiers
- bijhouden personeelsplanning
- maken onboardingprogramma
Eventmanagement
- Draaiboek maken
- Begroting maken
- Sprekers en/of artiesten regelen
- Locaties scouten en boeken
- Vervoer en accommodatie regelen
- Contact met leveranciers, personeel en deelnemers
- Gasten ontvangen
- Kaartverkoop coördineren
- Contact met lokale media
Website en branding
- Website onderhoud en design
- Back-ups en beveiliging
- Updaten plug-ins
- Maken van landingspagina’s
- Privacyverklaring maken
- Maken van portfolio
- Consistentie huisstijl op site
- Maken van E-book, werkboek of magazine
- Mock ups maken
- Ontwerpen visitekaartjes, posters en flyers
Interesse? Neem contact met mij op en laten we kennis maken.
Jij doet waar je goed in bent, ik regel de rest!

CHICA CREATIVA
Yolanda van Megen
06 - 22448875
KvK-nr. 83173269
BTW-nr. NL003793907B74